2020. máj. 2.

karanténban

ééééééés eltelt újabb majd' 1 év! a két bejegyzés között, nem tudom hogy csinálom, ja de! az utolsó fotón látjátok majd hogy csinálom :D na mind1. sokáig hittem benne, hogy 1x megrendesülök, de egyelőre nem sok nyoma... karantén sem segít rá.

szóval a karantén morgással indult, és ikonfestészettel folytatódott


elkészítettem 5 paraszt-jellegű ikont, vagy hogy írjam, ez volt a megrendelő kívánsága, eleinte nagyon nehezen "álltam rá", aztán erdélyi üvegikonokat nézegettem, azok "mintájára" azért csak összejött, íme:










aztán tartottam egy előadást a Képzőn a DLA-n a vita-ikonokról, de online, úgyhogy fogalmam sincs hogy sikerült, mert nem láttam az emberek arcát... sokat kérdeztek. az jó. asszem.


előtte meg azon elmélkedtem, hogy kilátás vagy belátás??


 de nem jöttem rá, most sem tudom

úgyhogy inkább elkezdtem festeni négy angyalt (amiket megígértem)

na és ezek után tartottam az előadást, de mind1, sosem voltam jó idő-ből, most meg pláne összekuszálódik, hogy nemigazán lehet kimenni, vagy csak nagyjából maszkban

hát ennyi, gyorsan 
ja!

itt dolgozom:

:)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése